Ett mål uppfyllt

Vilken tillfredställelse det är att uppnå ett utsatt mål! Nu kan jag stolt lägga till min lista av utbildningar- Polefitness instruktör!
 
 
För ett år sedan hade jag inte en tanke på annat än yoga men så upptäckte jag polefitness, och det är som man säger "The more, the merrier" för nu hade jag ytterligare en sak att förgylla mina dagar med! 
Det var inte bara dansformen i sig som lockade mig utan det var kombinationen mellan styrka, flexibilitet och femininitet som fick mig att verkligen fastna på kroken. Jag har alltid varit en tomboy, en som väljer bekväma kläder framför snygga kläder och som alltid känt sig obekväm med min femininitet. Att börja dansa var för mig en frigörelse, en personlig utveckling och ett sätt att visa att det inte finns någon mall för hur man ska se ut, vilken bakgrund man ska ha eller vilka kläder man ska gilla att dra på sig. Polefitness är för alla som älskar att skratta, för alla med barnasinnet i behåll, samt för alla som älskar att använda och utmana kroppen- då i takt eller otakt till musik.
 
Jag undervisar en klass 1ggn/v och att kunna ge tillbaks lite av den glädje dansen ger mig, är som att en gång i veckan ge mig själv en present. Varsegod & Tack för att jag är jag, och för att jag kan få andra att skratta. 
 
/Angelika
 
Girls just wanna have fun.